13 Ekim 2015 Salı

SANA KÖTÜ BİR HABERİM VAR! SANIRIM BUGÜN İYİ NİYETİMİN SON KULLANMA TARİHİYDİ.ARTIK HER ŞEY ADAMINA GÖRE!!!


Hiç tükendiğiniz,artık yeter HAYATIM NEREYE GİDİYOR dediğiniz oldu mu?

Farkettinizmi sabah güneş doğuyor akşam batıyor.Ve ben,sen,biz,siz hala aynı yerde..
Yine aynı sıkıcı insanlar,tahammül edemeyeceğiniz sözler,günbegün samimiyetsiz anılarınıza sizde yenisini ekliyormusunuz? Sizde gereksiz insan topluluğunun dibinimi sıyırdınız..
Evet hayat zor özelliklede değişime ayak uydurmayı bilmiyorsan!!
Yarış içindeyiz.Ben kendi adıma söyleyim:Şu sıralar zamanla yarışıyorum.Bazen beni çok geride bırakıyor.Bazen ben çelme takıp onu düşürüyorum.Ama varya kimi zaman beni çok şaşırtıyor.Geçmeyerek!!!
Garip olan şu ki hayat bir sınav,hiçbir zamanda bu sınavımız bitmeyecek mezardada var yani kaçış yok...:))
Öncelikle kendimizi kabullenmeliyiz.En azından sorunlarımızı,dertlerimizi biliyorsak ne mutlu bize çünkü nereden başlayacağımızı daha iyi bulabiliriz.
(Tavsiye ettiğim şeylerin çoğunu kendim uygulayabilseydim ultra sorunsuz mükemmel bir insan olabilirdim.)
Ama gelin görün ki herkes konuşuyor önemli olan icraat!!
Herkes söz verir,söz vermek kolay sıkıntı nerede başlıyor biliyormusunuz? sözünün eri olmakta her yiğidin harcı değildir maalesef!!
Sayın okuyucularım;öncelikle şu sizin iyi niyetinizi suistimal eden kişilerden kendinizi silkeleyin bir güzel yeteri kadar dolmuştur sabır sınırınız zaten..Yalnız onların hemen yakanızdan gitmesini beklemeyin.Çünkü onlar size bit,pire gibi yapışmış...:))Neysemm...:))
Hayaliniz olsun,bir amacınız,uğruna sürükleneceğiniz bir limanınız,ilaç gibi gelen sıkı dostlarınız,tekrar bakıp keyifleneceğiniz bir şaheseriniz,gururunuzu okşayan iltifatlarınız,bol bol gülüşleriniz olsun..
Son olarak güçlü kalın asla kendinize olan saygınızı ve güveninizi yitirmeyin çünkü siz kendinize saygı duymazsanız kimse duymaz!!!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder