17 Eylül 2015 Perşembe

KİSS ME TAYLAND DİZİSİ OST

Kaç aydır beklediğim KİSS ME adlı tayland dizisinin ostu çıkmış.Bunu okuyucularımla paylaşmak istedim.Kore,Tayland,Tayvan ve Filipin'lerin dizileriydi filmleriydi elimden geldiğince izlemeye çalışıyorum.Gerçekten zevkli ve güzel oluyor.Önceki yazılarımda bağımlısı olduğumu söylemiştim..:) şunuda söyleyim sinema hayatım sadece çekiklerle sınırlı değil.Bugün KELEBEK ETKİSİ ve BEASTLY filmlerini izledim..


Bilmeyenler için söyleyeyim.KİSS ME dizisi eylül ayında başlayacak olan tayland dizisidir.Kore dizisi olan playful kiss ten bir uyarlamadır.Başrollerinde ise AOAM ve MİKE rol alacaktır.İkisinin mükemmel oyunculuklarını seyrettiğim FULL HOUSE dizisi dahala aklımda çok güzel bir diziydi.Ve bu ikiliyi birbirine çok yakıştırıyorum.İnşallah kiss me dizisindede güzel aşklarına şahit olacağız...:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder