22 Eylül 2015 Salı

HAYKIRMAK İSTİYORUM

                 
              
Gecenin karanlığı siper olmuş üstüme
Beni bir şeylerden korur gibi
Ürkek,narin,safça ve nazikçe
Gizlemek istiyor anladım bu tatlı hilalden
Yok ama söz dinlemiyor ki kalbim
Sanırım kalbim ve beynim her ikiside zorluyor!!
Durduramıyorum beynimdeki düşünceleri
Ne kadarda çok birikmiş haykırışlarım..
Haykırmak istiyorum
Neden bu kadar saçma sapan mevzulardan alınıyorum?
Haykırmak istiyorum
Neden bir insana güvenmek bu kadar zor?
Haykırmak istiyorum
Neden gerçek dostlar bulmamak için kendimi zorluyorum?
Haykırmak istiyorum
Neden hayatıma gereksiz insanları çeken bir mıknatısım?
Haykırmak istiyorum
Neden kahrolası ufak bir meselede bu kadar stresliyim?
Haykırmak istiyorum
Neden azıcıkta olsa kendime güvenmiyorum?
Haykırmak istiyorum
Neden bulamıyorum kalbimin ritmini değiştirecek kişiyi?
Haykırmak istiyorum
Neden her konuyu kafama takıp heyecanlanıyorum?
Haykırmak istiyorum
Neden sakat birini görünce kendi halime şükrediyorum?
Haykırmak istiyorum
Neden kendime acıyorum?
Neden anlayamıyorum
İşte sessizce haykırmak istiyorum
Bu nasıl olacaksa?
Sizce mümkün mü?
Belki.

             

                                         Saygılar,feyza Gümüş


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder